Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Y - 20 oktober 2008 12:44


Kunde ju inte gå till jobbet idag eftersom jag springer på toa stup i ett. Så det fick bli att jobba hemifrån.


För jag kan ju inte vila, nejdå, kopplar upp mig mot jobbet och kör på.


När någon ringer så går jag omkring för jag måste kissa, och när någon blir för långrandig i telefonen, så måste jag säga som det är.


Så där springer jag mellan toan, datorn och telefonen.


Hur dum får man bli egentligen? Jo precis så dum som jag är just nu!


Sambon är och hämtar medecinen åt mig. Hoppas den hjälper.

Av Y - 20 oktober 2008 09:00

 Så var det dax igen, i och för sig ett år sen sist.


Men jag fattar inte att urinvägsinfektion kan komma så snabbt.


Lägger mig på kvällen o känner ingenting, vaknar på natten o har så förbaskat ont.


Håller på att gå ihjäl, springer på toan ofta ofta, och varje gång gör det så helvetes ont. Föda barn är ingenting mot urinvägsinfektion.


Ringer husläkaren så fort dom öppnar. Ska få hämta medecin efter lunch.


Tror jag blir tokig......


Men försöker se positivt på det ändå och tänka att det är kroppens sätt att lugna ner mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards