Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Y - 11 oktober 2008 23:17


Tänk vad tiden går fort, tyckte inte det var länge sen mitt första barnbarn kom till världen.


Men om två veckor så blir han ett år.....


Han är så go, har precis börjat gå och är så snäll



Av Y - 11 oktober 2008 23:07


är jag då och då

Sambons barn bor 20 mil härifrån.... så då och då har hans barn innebandycuper eller fotbollscuper där dom bor

och då åker min sambo dit och är med, när han kan, och när jag kan för mina barn så följer jag med....

Men nu är det en helg när jag stannar hemma med min son....

Visserligen är han 17 år och klarar sig själv, men vill inte att han ska behöva känna sig ensam.....

Ävne om han säkert tycker det är skönt att vara själv hemma.....

Så här har vårt liv varit ett tag, i början var det jobbigt att vara på olika ställen på helgerna.


Det är ju inte varje helg, men ändå

Jobbigast har varit dom helgerna när inte mina barn är här, men jag valt att vara hemma ändå.


Ibland blir det jobbigt att åka upp dit och bara flänga omkring.....


Och faktum är att jag tror dom har det rätt skönt med bara sin pappa, dom slipper känna någon konkurans från mig (om dom nu gör det).


Men det är inte alltid så lätt det här med mina barn och dina barn.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards