Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Y - 14 oktober 2008 09:10


Igår var vi och kollade på en lägenhet i stan. Fyra rum och kök, ca 2-3 km från centrum.


Läget är bra, husen var väl inte så fina, men var ett lugnt område med många barnfamiljer.


Lägenheten var okej, men visst skulle man vilja byta ut några taper och fräscha upp lite här o där.


Dom som bodde där hade 2 innekatter, vilket jag kände av när vi var där. Jag är inte superallergisk mot katter, men av innekatter så blir det så koncentrerat av katthår och deras lukt inne.


Det gjorde väl att vi blev tveksamma till hur mycket det här med katterna kommer att märkas när lägenheten är tom och städad.


Är ju inte kul att flytta dit och sen få flytta igen, pga av att jag får allergi. Samtidigt så verkar det svårt att få tag på en fyra, och nu blev vi efter 1 år erbjudna en sån lägenhet i ett område som vi vill bo i.


Sambon och jag får ta en diskussion ikväll igen.


Jag har nog mer bråttom än honom att flytta till stan.

Av Y - 14 oktober 2008 09:05

Kände direkt klockan ringde att idag tänker jag inte gå till jobbet. Kroppen bara skrek ut signaler om att det är dax att vila.


Och nu tyckte jag att det var dax att lyssna på kroppen och inte slita ut mig igen pga av jobbet.


Så nu ska jag ta tidningen och krypa ner i sängen igen.


Kommer nog att sova en stund igen. Sen får vi se om jag tar en sista tur på goflbanan.


Tänker i alla fall ha en skön ledig dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards