Direktlänk till inlägg 14 oktober 2008

Ledig!!!!

Av Y - 14 oktober 2008 09:05

Kände direkt klockan ringde att idag tänker jag inte gå till jobbet. Kroppen bara skrek ut signaler om att det är dax att vila.


Och nu tyckte jag att det var dax att lyssna på kroppen och inte slita ut mig igen pga av jobbet.


Så nu ska jag ta tidningen och krypa ner i sängen igen.


Kommer nog att sova en stund igen. Sen får vi se om jag tar en sista tur på goflbanan.


Tänker i alla fall ha en skön ledig dag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Y - 21 oktober 2008 12:47

  jag skulle kunna åka till jobbet idag, men icke...   Smärtan är kvar, inte lika stark som igår, men fortfarande gör det jä... ont vid toabesöken.   Så det blev till att jobba hemifrån idag också.   Är så frustrerar har så mycket att göra, har fan i...

Av Y - 20 oktober 2008 12:44

  Kunde ju inte gå till jobbet idag eftersom jag springer på toa stup i ett. Så det fick bli att jobba hemifrån.   För jag kan ju inte vila, nejdå, kopplar upp mig mot jobbet och kör på.   När någon ringer så går jag omkring för jag måste kissa, och ...

Av Y - 20 oktober 2008 09:00

 Så var det dax igen, i och för sig ett år sen sist.   Men jag fattar inte att urinvägsinfektion kan komma så snabbt.   Lägger mig på kvällen o känner ingenting, vaknar på natten o har så förbaskat ont.   Håller på att gå ihjäl, springer på toan ofta...

Av Y - 19 oktober 2008 19:07

Kom för några timmar sen hem från en underbar Göteborgsresa med sambon.   Sambon skulle jobba där på fredagen, så passade bra att vi tog en helg i Göteborg.   Första natten bodde vi på ett hotell uppe på centralen, var jättefint o mysigt.     Vi tog...

Av Y - 15 oktober 2008 23:51

  Sitter här med datorn i knät och jobbar, samtidigt som jag kollar på tv.       Har tittat på bonde söker fru och oskyldigt dömd.     Är lugnt här, sonen är hos sin pappa den här veckan och sambon är på resa med jobbet.   Och jag jobbar förstås.......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards